8 Mart 2011 Salı

Ezel 2. Sezon 24. Bölüm : TEREDDÜTLER

Ohhh ömrümde izlediğim en leş, en berbat Ezel bölümüne tanık oldum dün gece. Fatmoşun suçunu izlesem daha iyiydi, resmen uyukladım yani izlerken Ezel'i ben size öyle söyleyeyim.


 EZEL 57. BÖLÜM





Evet, dün gece 22:15'den 24:30'a kadar biz şunu izledik : Bade ile Ezel sevişecekler mi? Oh! Oh yani!!! Bu ne ya????? İğrenç bir  hikaye, uyuz bir senaryo!!! Bade sonunda Ezel'e verdi de rahatladı. Ali Azad'a evlenme teklif etti. Kenan önce Kaya'yı dehledi geçen bölümdeki ihanetinden ötürü. Sonra Eyşan'ı Karagözlüm Gazinosuna kaçırdı, Eyşan Kenan onu öldürecek diye korkup Ezel'i arayınca Bade ile Ezel yatamayıp sinir oldular. Sonunda bunlar halvete girdi. Kenan da Eyşan'a evlenme teklif etti. Bu kadar işte. İzlemeyin bu bölümüz. Vaktinize yazık.

Yani o kadar bomba oyuncuyu toparlamışsın, Türk televizyon tarihinin en zeki, yaratıcı, heyecanlı dizisini yapmışsın, nasıl bize böyle bir bölüm izlettirirsin ya of of oof!


xo xo

2 yorum:

  1. kutsal bakire bade:DD öfff gerçekten çok mıymık bir bölümdü.. hele o badenin ailesini gösterdiği bölüm,, ne alaka, ne kadar saçma, gereksiz.. Allahtan dün fenerbahçe yendi de, onun maç sonu yorumlarını izledim arada sıkılmamak için:)))

    YanıtlaSil
  2. cinlerim tepeme çıktı valla hay bade'nin minako , ne badeymiş arkadaş? olay oldu kızın sevişmesi.

    bu kız ben yetimim filan dememiş miydi bir ara ya? yalan mıymış şimdi onlar. mazbut aile kızına babası yurtta kalması için izin vermiş filan. of yaa.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.