14 Mart 2009 Cumartesi

Brie peyniri ve Doluca öküzgözü

Amanın, amanın sayın seyirciler amanınnn

kendime doğumpastası niyetine bu sene doğum fıstık sarması aldım hee, bir de en büyük boy nutella, fıstık sarmayı nutellaya bandırıp yeme fantaaazim var püahahaah


Efendim, sabah aile saadeti içinde mükellef kahvaltıdan sonra, bir gayretle temizliğe giriştim, babamın getirdiği harika frezyaları başköşeye yerleştirip odamı derleyip toparladım, annemin gözleri yaşardı beeaaa. Sonra çok akıllıyım ya, laptopun üzerinden elenktrüklü süpürgeyi geçireyim dedim, hani tozunu çekeyim diye, anaa pıt diye C tuşunu yuttu süpürge, ben salak salak bakarken M tuşu da elektrik süpürgesinin toz torbasına doğru uçmuştu bile. Haydi makineyi kaparsın, toz torbasını çıkartırsın, tuşları bulur dezenfekte eder yerlerine geri takarsın .... inanılır gibi değil!

Sonra kırk yıllık kuaförüme gittim koşa koşa, Çünkü geçen hafta kestiği arkası kısa önü uzun saç böyle eski küt saçlar gibin olmuş idi ve pek sevmemiş idi, bu saç çok D'Artagnan oldu, biraz daha kat atalım diye inledim ve iyice deli kırpık oldu saçlarım.
Kuaförden Pelit'e uçtum, framboazlı milföy pasta aldım, işte şöyle birşey:


Böylece geçen hafta turta yiyesi gelip yiyemeyen bir takım arkadaşların şişen yerleri inecekti:))
Pastamı da aldıktan sonra , evlere şenlik bir şöfer kardeşin taksisiyle, kutlamayı yapacağımız Minik Sino'nun evine doğru yola çıktım. Arkadaşın evlere şenlik olmasının sebebi, işte ben mütemadiyen konuşurum, kendimle sürekli komik bir diyalog içindeyim, mesela telefon çaldı, Dönis arıyor, haloooo dedim, hat kesildi tam o esnada, ben de KENDİ KENDİME ne olduuu dedim, şöfer bey sesini beğenmedi diye patlattı. Ayol adam bütün yol kendi kendime söylediğim herşeye cevap yetiştirdi püahahaah.


Sonracığıma ne olsun, Sino'nun yatağı etrafında yayılıp camış gibi yedik. Doğum pastası, doğum milföyü, doğum keki, arnavut böreği derken tam seksenli yılların hanım kadına günleri gibi oldu ayol bu yıl ahahahahaa, bir de bu paççozun başkanları geçen akşam beni kandırıp eve dehledikten sonra La Senza'ya gitmişler de, bana mini şortlu seksi bir pijama takımı almışlar, canlarım benim. Şimdi bu şortlu fistolu takımı giyip camlara çıkıp cam sileceğim :))))

Akşam olunca herkes birer birer dağılmaya başladı, biz de Arzu'yla Profilo'ya gittik, önce birer Americano patlattık, üzerine alışveriş yaptık. Sonra biz de evlere dağıldık. Evde valide hanım ve peder bey ile güzel bir şişe Doluca öküzgözü açtım, yanında ev sevdiğim ayak kokulu Fransız peyniri olan Brie ile yedik içtik muhabbet ettik. Şimdi de çok midem bulanıyor uufffff.

Bir sonraki doğumgünümü şu konseptle kutlamak istiyorum :

http://www.youtube.com/watch?v=YFwOe0EPOJs
hadi bakalım!
xoxo

2 yorum:

  1. Oyyyyy, o pasta çok güzel görünüyooooo kııııız :))) Yaaaa, bu doğumgününde bir Allah'ın "erkek"i yok nası bişi bu...

    YanıtlaSil
  2. yaa sorma, gidip boşuna YSL fondöten, allık mallık almadık bebeğim:))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.