çantanı fazla kurcalama, altından çapanoğlu çıkar :)))

Canım Hadsizim tarafından bir kere daha mimlendim sayın seyirciler, bugünkü MİM konumuz , çantanda ne var?

Vallahi, bugün çantamda 2 paket Knorr fesleğenli ve kekikli salata sosu var, atmıyorum kızım, ofiste salataya koyalım diye getirdiydim. Knorr'un en güzel sosu bu hee.

Ondan sonracığıma 1 adet akbil; 1 paket mentöllü, 1 paket sade Selpak; ucunda Snoopy'nin şu küçük tüylü sarı arkadaşı olan 1 adet anahtarlık... bunlar fiks mönü olduğundan geçiyorum. Eskiden tarrrrağım da vardı fekat saçlarım kısacık kırpık kırpık kesildiğinden beri toka, tarrrak vs vs taşımıyorum dostlar.




Gelelim diğer zamazingolara.


Çanta ve bozuk para aparatı : Nine West . Yahu o çingiş pembe çantada da aklım kaldı, ilk fırsatta o da benim olmalı.

Çantanın arka gözünde , Celal Birsen Ultra Light düdük boy şemşiye, böyle götüme bile sokabilirim hatta orada açılabilir püahahaha, o kadar minik ki, hiç de ağırlık yapmıyor. Ben de yağmura yakalanırsam sıçmık sıçmık ıslanmaktan kurtulmuş oluyorum tabii.

İç gözde eski Mango cüzdan, bundan çok sıkıldım ama değiştirmem lazım. Büyük cüzdanları beğeniyorum ama, çantaların cüzdan gözüne sığmıyorlar. Halbuki ben aval aval dolaşan bir kadınım, o yüzden cüzdan daima iç fermuarlı iç gözde saklanmalı.

Öndeki pratik ceplerde ; 1 adet Nivea cherry lip care ve 1 adet Nivea hydro care lip care, doğal yollardan nemlendiremediğim zavallı dudaklarımı bunlarla nemlendiriyorum işte.

Yine arkada siyah Sephora makyaj çantası,

Sephora colorful palette no 3 far takımı

Sephora all over shadow far fırçası

Sephora ultra black mascara

Yves Saint Laurent Perfect Touch fondöten, 3 numero

Yves Saint Laurent Blush Variation allık, 9 numero

Allık sürmek için Sephora yuvarlak uçlu fırça, fakat kesik uçlu fırça alacağım dostlar :)

1 adet Sephora gloss ultra-brilliance 13 numero ve 1 adet Sephora gloss ultra-brilliance 90 numero. Biri daha hafif doğal görünüm veren nar çiçeği, diğer daha olgun ve de dolgun görünüm veren kopkoyu kırmızı

Ruj olarak Max Factor Lipfinity colour&gloss 560 radiant red

1 adet minik uğur böcüğü, geçen gün eve çiçek alırken çiçekçi hediye etmişti, şans getirsin diye

Bir çift krem rengi deri eldiven, Park Bravo'dan , dar kesim, tek ince ve uzun yerim olan güzel ellerimi korumak için. Kızım yoksam benim ellerime nazar değidi de ondan mı tırnağımı çarptım beaaa?

Kermit case içinde Nokia cep telefonu, kendisinin acil yenilenmeye ihtiyacı var ama N85'den vazgeçtim, sene sonunda N86 8 mp almaya karar verdim.

Gloria Jeans kahve kartı, beleş kahve içelim diye... Ne yazık ki en sevdiğimiz Creme Brulee Latte artık menüde yok.

anaaaa, bu kadarcık işte.

Ve işte bu mimi forward etme zamanı geldi, ben de bu MİMi canım Lady Charlotte'uma, canım Zekish'im ve canım La Capitana'ma yolluyorum.

Real Fiesta ekibi , hadi bakem, neler var çantanızda kızımmm, dökülünnnn :) Bekliyorum post'larınızı :)

xoxo

Yorumlar

  1. Ben yaptim bu mimi bennn:)
    Kendimede pay cikarayim soleee heh ii oldu

    YanıtlaSil
  2. hee çok eğlenceliymiş bu mim , çok hoşuma gitti yazması :)

    YanıtlaSil
  3. @Kapris,

    Kııııız kapris valla ne güzel bir mimmiş bu iyi ben de seksi bir mim yapıyiiim da hepinizi bir mimliyiiim beeea canım :)))

    @Judy,

    Var ya kızııııım bi ben yokuuuum beeea çantanda :))) Bu ne yahuuu, bir herifin bi tarafına çantanla vursan herif ömrünün devaaaamını valla kötürüm geçirir :PPP Amaaaan neyse heriflere vurmak farz... Zaten bir herifin sırtından sopayı, elinden de faturaları eksik etmiycen bebeğim beeea :)))

    YanıtlaSil
  4. Judy cannnnnn, bu teğet ortaminda, işportada iş açsan, değme parfümeri dükkanlarının canına ot tıkarsın anacığım....

    P.S: Bir de sexy kırmızı deri miniyi denesen :))))

    YanıtlaSil
  5. @başkancığımm, hee valla ilk başta pek birşey anlamamıştım mimden mumdan fekat fekat zevkliymiş beaaa

    @oh captain my captain
    canımmm, sen dikecektin bana kırmızı miniyi sözün var hee unutmadım:)))

    YanıtlaSil
  6. La Capitana,

    Bebeğim aaaaa bak beni muhabbetten dışlayıp eziklemeyin nedir kızım bu mini etek mevzusu beeeea :PPP Anlatın da anlayalım yaaaaa :)))

    YanıtlaSil
  7. Başkan bebeğim, sen hani geçen deri etek giyelim diye tembihledin ya, işte La Capitana kardeşim yıllardır kırmızı deri etek giyeyim diye başımın etini yiyor bebeğim :)))) mevzu buuu

    YanıtlaSil
  8. Deme yaaaa :))) Kızıım hem de kırmızı obaaaaa...

    Şişşt kaptan,

    Kızıııım, tuttum seni de valla kırmızıyla da çok dikkat çekersin beeea bebeğim... Yani var ya öküz gibi bakarlar beee yaaaa :))) Gel hiç diilse siyah giy :P

    YanıtlaSil
  9. Sevgili hadsiz başkanım,yaptın mı tam yapmak lazım, dalacaksın bodoslamadan:))

    Hem madem öküzler, kırmızı doğru renk bence:)Eh bendeki bu boy ve cüsse ile yeşil mor farketmiyor:)

    Öpüldünüz xxxx

    YanıtlaSil
  10. Kızııııım Kaptan,

    Burası Türkiye... Götüm açıkta, skinny pantolonla gezerken bile tedirgin oluyorum yani bi usta, bi badanacı, bi sıvacı, bi ne biliiim yoldan geçen bi herif nemalanır "meme"lanır 'felan' diye beea :) Heee, ama bak eleyde meleyde giyerim hem de ziyadesiyle beeea... Benim zaten açık pembe deri eteğim var yazın güzel oluyo :))

    Kızıııım o diil de yoksa sen de mi zebellahlık çizgisindesin :) Oh mon dieu ben YSL'nin son sezonlardaki ayakkabılarıyla feci bir zebellah oluyorum :P Gören bin pişman görmeyen bin memnun misali :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar