2 Mart 2009 Pazartesi

itiraf edeyim de kurtulayım

Kaç gündür yazamadım, fakat itiraf edecek haltlar var dostlar, o vakit hiç durmadan anlatıyorum



Bir kere Cuma gecesi Lady Charlotte ve bizim eski işyerinden arkadaşlarımızla çıkamadım, hevesim kursağımda kaldı, halbuki en sevdiğim yeşşil farımı bilem sürmüş idim. Fakat gece vakti yeni sezon siparişleri geldi ve mesaiye kalmam gerekti.

O geceyi böyle paçoz gibi geçirdikten sonra Cumartesi sabahı Mamik ile buluşup Tosun Dönis'e kahvaltıya gittik... Eh, tosunum yemeyi yedirmeyi çok sever, bir de hamarat ki, ev yapımı acılı sucuk kızartmış, domatesli SOSİSler pişirmiş, çeşit çeşit peynir, sıkma portakal... Doya doya yedik içtik itiraf ediyorum... Sonra Arzu kakaolu kek yaptı, Dönis de bezelyeli havuçlu kıymalı börek.. bunlara el sürmedik çünkü hastanede yatan minik Sino'ya götürecek idik, Mecidiyeköy'den geçerken Lady Charlotte'u da almıştık, işte sonra biz oracıkta arabanın içinde o böreklere gömüldük dostlar .... Ulan bir tabak dolusu sıcacık mis gibi nar gibi böreği neden bana veriyorsunuz taşıyayım diye paççoozzzzzlarrr.. Burnum düştü beaaaaaaaa !!! Al böyle olur sonunda!
Kek ve böreklerin kalanını da Minik Sino'ya götürüp arkadaşımızı ziyaret ettikten sonra Lady Charlotte ile ikimiz Bağdat caddesine gidip Real Fiesta'nın tek ipincecik üyesi olan Zekish arkadaşımızla buluştuk. Tabii bu kadar yemek içmekten sonra artık hafif birşeyler atıştıralım dedik ve Kırıntı'da nachos, mozarella sticks ve soğan halkalarına gömüldük :))) Sonra da eve gelip uyuyakaldım tabii :))) Pazar günü bayağı ve de banal bir roman okuyarak ideal biçimde geçti... ne bilgisayar ne tv ohhh ... Bugün ise resmen kabustu be, ne oldu anlamadım, bir anda bir sürü mesele çıktı ve hepsiye biraz ilgilendiğim için çok çalıştım ama bir bok halledemedim... aman dizlerim ağrıyor, uykum geldi, yoruldum... Halbuki Real Fiesta'nın İstanbul sayfasını yapmak üzere Lady Charlotte'a ve Zekish'e söz vermiş idim. Acaba ne zaman bitecek idi?

1 yorum:

  1. Yaaaaa, hepiniz ne oburun başkanları, kenarın gurmeleri ve tosunun önde gideni karılarsınız beeea :))) Yaaaa, 5 kişilik yemek yiyip 1 kişilik kilo alıyosunuz, eeee gençsiniz yaaa yakıyoosunuz heeee :))) Ayyyy çok kıskanıyorum beeea :PPP

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.