Rüya tabiri

Yahu haftasonu blogger'la ilgili kriz yaşadım, belki de evdeki pilkisayarım bunalıma girmiştir, bilemiyoruz. Fakat bu yüzden dilim şişti, anlatamadım ayol anlatacaklarımı.

Hee işte geçen sabahın köründe uyandım, ne fena değil mi, haftasonu erkenden uyanmak? Bir de ben bir uyandım mı sonra zor uyurum, ooyy, neyse bu sefer uyumayı becerdim ama kabus gördüm, karabasan bastı :))

Efendim, rüyamda benim 25 yıldır saçlarımı emanet ettiğim emektar kuaförüm İsmail abi, saçımın üst katını böyle paççoz varoşik bir civciv sarısına boyamış, ben ayna karşısında kriz geçiriyorum. Üstü caart sarı, altı koyu kestane kafama bakarak bunalıyorum... Saçım da şu andaki gibi sanat eseri kesimli değil ; dümdüz, küt, d'Artagnan tipi yanaklarımın iki yanından uzanıyor.

Neyse İsmail'le kavga ederek o üst katlardaki rezil sarıları kesitriyoruz. Sonra bakiyorum, bu sefer saçımın arkası kısacık, önler embes embes duruyor, yahu diyorum, güzelce kessene şuraları... Aaaaa, adam çıldırıyor, makasla şakır şukur doğramaya başlıyor saçlarımı, ben de duuurrr, kesmeeee!!! diye bağırırken uyanmışım oooyyyy....
Pazar günü oyumu koyduktan sonra Secret Files Tunguska isimli adventure tarzı oyunu oynadım, gece yarısına kadar sürdü, bitmek bilmedi, bir sürü de kopya çektim, çünkü onu al bununla birleştir, oraya buraya sokup bulmaca çözmekten içim sıkıldı.
Ben artık vurdulu kırdılı adam ödürmeli oyunlara geçmeliyim, sinirimi öyle çıkartırım gibi geliyor.

Yorumlar

  1. Yaaaaa, bendeniz 'legally' and by nature dirty blonde olmama rağmen sarı saçtan kendimde hiç hazzetmediğim için 10,5 senedir havuç rengi saçla tin tin gezmekteyim beeea... Innate'se hoş sarışınlık ama eğer bildiğin yurdum siyah kaşlı-kirpikli bişeyiysen çok paççoz duruyor o sahte sarışınlık heeee. Ayyyy, hele hele dipleri portakal olanları çok boktan :) Oh mio dio diyorum :P

    YanıtlaSil
  2. ayayayayayyyy işte kabus diyorum, o en çirkinnn en yapayyy tonda boyanmış idi güzelim koyu renk parlak saçlarım, oh mon dieu, paççozun başkanı olmuştum heee paüahahah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar