7 Mart 2009 Cumartesi

it's a kind of magic...

Dün gece Arzu mamikimle Babylon'da, A Kind of Magic isimli Queen tribute grubunun konserine gittik sevgili seyirciler, ah ah nothing realy matters, nothing really matters to me, öyle değil mi Freddie?

Konserden önce M&M restoranda şahane bir 3 mantarlı biftek yedik, o mantarlı sos o kadar lezizdi ki tabağı yalayacaktım neredeyse, bütün haşlanmış sebzeleri, patatesleri, brokoli parçacıklarına kadar herşeyi sildim süpürdüm. Biftekle beraber bir şişe şarabı götürdük ve bol bol kadın muhabbeti yaptık.

Restorandan çıkıp koşturarak Babylon'a gittik ve en önde çılgıncasına çığlıklar atarak, dansederek izledim konseri, çünkü bütün şarkıları biliyor idim. O kadar tepindim, höykürdüm ki, etrafımda boşluk oluştu ayol, kimse yanaşamadı, oh olsun.

Bu A Kind of Magic grubunun üçüncü Queen tribute konseri imiş Babylon'daki. Ben kendilerinden Okan Bayülgen'in programı ertesi Ekşi Sözlük'de çıkan yazılar sayesinde haberdar oldum. Ve Queen aşkımızı, Freddie Mercury özlemimizi biraz olsun bastırırız diyerek Babylon programında görür görmez biletlerimizi aldık.


İlk şarkı gaza getirici We Will Rock You idi. Sonra kudurtucu Tie Your Mother Down ve A Kind of Magic geldi. Agresif I Want It All sonrasında I WANT TO BREAK FREEEE diye gırtlağımı parçalıyordum, iyi ki bugün sesim kısılmadı, bütün gece böğürdüm deli danalar gibi heee.

Sonra solist klavyenin başına oturdu ve de These Are the Days of Our Lives'ı söylediler Innuendo albümünden. Freddie'nin son kaydettiği , akabinde uçarak gittiği video... I still love you...

Radio Gaga'da eğlenirken o şarkının alameti farikası el çırpmalarımızla gruba eşlik ettik, fakat arkasından gelen Under Pressure'ı hiç beklemiyordum, helal olsun dedim gruba, insanity laughs under pressure we're cracking, can't we give ourselves one more chance, why can't we give love that one more chance... nasıl söylediniz bu şarkıyı aferin!

Sonra oğlan yine klavyenin başında idi ve this is a tricky situation diyerek beni çok heveslendirdi ama It's a Hard Life'a devam etmedi, Don't Stop Me Now'ı söyledi, yine helal dedim kendilerine, bir de piyanoyu ayakta çalarak söylerse tamam olacak.

Sonrasında Let Me Entertain You ve ardından yine pek sevdiğim One Vision geldi, ve tabii Bohemian Rhapsody... So you think you can stone me and spit my eye? so you think you can love me and leave me to die? Grup aynen Queen'in konserlerini taklit ettiği için Bohemian'dan sonra Hammer To Fall geleceğini tahmin etmek zor olmadı. Somebody to Love, You Don't Fool Me, Crazy Little Thing Called Love'dan sonra Another One Bites the Dust ile doruk yapan gecenin sürprizi Fat Bottomed Girls oldu. Ve sonunda, The Show Must Go On ... Freddie senin için söyledik, duydun mu bizi ?

Her Queen konseri gibi, bu tribute konser de, We Will Rock You ve We Are the Champions ile son buldu.


Konserden sonra Arzular beni resmen eve taşıdılar, o kadar zıplamış dansetmiş bağırmışım ki, boğazım ağrıyor, dizlerim tutmuyor, resmen kıçım çıkmış idi . Sabah da erkenden uyandım, işte 2 saattir bangır bangır Queen'in Wembley konserini izliyorum, annem babam evden kaçtı , ne kötü insanım beea

Ah be Freddie, kimse senin gibi , 100.000 kişiye aynı anda şarkı söyletemez, coşturamaz, o benzersiz sesinden akıp giden şarkılarını kimse senin gibi söyleyemez.

Neyse şimdi benim hemen kuaföre gitmem lazım. Saçım uzadı papaza döndü, acil kesilip kat atılması, havalı bir şekilde kısacık olması gerekmekte.


This flame that burns inside of me
I’m hearing secret harmonies
It’s a kind of magic
The bell that rings inside your mind
It’s challenging the doors of time
It’s a kind of magic
It’s a kind of magic
Magic is QUEEN!

Insanity laughs under pressure we're cracking
Can't we give ourselves one more chance
Why can't we give love that one more chance
Why can't we give love give love give love give love
give love give love give love give love give love
'Cause love's such an old fashioned word
And love dares you to care for
The people on the edge of the night
And loves dares you to change our way of
Caring about ourselves
This is our last dance
This is our last dance,
This is ourselves
Under pressure
Under pressure
Pressure

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.