26 Şubat 2011 Cumartesi

Su-şişesi

Nihayet hem diyete uygun hem de lezzetli olan birşey yiyebilmiştim dostlar: Suşi:)))

Cuma akşamı işten çıkıp Yavuz abiyle Astoria'ya gittik, Ceydacık'la buluştuk. Ceyda eskiden bizim şirkette çalışıyordu, yıllardır senede 1 kez bile olsa buluşuruz, çok candır gerçekten. Dur bakalım bir dahakine bütün bizim ekiple buluşacağız, belki kahvaltıya gideriz, daha şenlikli olur:))

Giderken hani Cevahir otelin önünden Mecidiyeköy'e çıktığın yol var ya, aaa orayı kapatmışlar! Yavuz abi de daldı alt yollara, Mecidiyeköy gettosunun alt kısımlarında dolandık, dolandık, kaybolduk annem! O yokuşa çıktık, bu rampadan indik, birilerini takip ettik, geri döndük, bir de baktık Kuştepe çingene mahallesindeyiz! Yahu bu adamla ne zaman yola çıksak sonu Çingen mahallesinde bitiyor üstüme iyilik sağlık:)))

Sonunda Mecidiyeköy'e çıkıp Gayrettepe'de trafikte bekleyip Astoria'a gelebildiğimizde saat 8 olmuştu. Höh!

hap gibiydiler valla

Bu Astoria bildiğiniz gibi hep bomboş, sinek avlayan bir AVM idi. Bildik mağazası olmayan, Sephora ile sükse yapan, sineması güzel, yemek seçeneği az bir yerdi. Ha bi de 7 liraya içtiğim kolanın acsını hala unutamadığım Kitchenette var idi:(((  Şimdi restoranlar çoğalmış, Astoria'da otopark bile dolmuş, bir  kalabalık bir kalabalık, aman evlere şenlik, Sushico'da güçbela yer bulduk.

Sonra sushi, acılı çorba, şangay tavuğu, yaseminli yeşil çaya gömüldük. Ben suşi yedim, ohh midemde önce güzel bir doygunluk, sonra da bir boşluk hissettim, hap gibi suşilerin etkisi hemen geçiverdi:)))) Ama ohhh hem sağlıklı hem lezzetli yemekler de vardı işte, özlemişim suşiyi be. Öyle durup "ayy canım suşi çekti" diyen bir tip değilim, senede 1 kez yersem mutlu olurum ama:))

ceydacan ile tuhaf saçlı bir japon:))

Çançinçon yemeklerimizi yedik, çaylarımızı içtik, Astoria 11'e kadar açıkmış, ne güzel değil mi, şu AVM'lerin en uyuz yanı 10'da kapanıp tam sohbetin en tatlı yerinde sizi kışkışlamaları . Burada rahat rahat oturup yemekleri sindirdik. Sonra da evlere dağıldık. Çok güzel bir Cuma gecesiydi doğrusu.

Eve gelince hemen kahve suyumu koyup, kitabımı aldım ve sabahın 4'üne kadar okuyup bitirdim, Ölümsüz ve Bekar'ı.

Bugün ne okuyacağıma karar veremedim, bir sürü yeni kitabım var da. Geçen hafta Okuoku.com'dan aldım, fiyatları idefix ve diğer sitelere göre daha uygun. Pazartesi verdiğim sipariş Perşembe elime geçti, adım adım kargo takibi yapabildim. Hediye olarak da istediğim bir kitabı yolladılar. Şimdi hangisini okuyayım ona karar veremedim bir türlü.

Bu soğuk kış havasında evde kediyle oturup kitap keyfi yapmanın zevki de bambaşka doğrusu:))

Demin birazcık kar yağdı, 4 saniye kadar sürdü İstanbul'da kar yağışı :)))

iyi haftasonları dostlar:)

xo xo

1. 4 saniye:))))
    nasıl denk gelip görebildiğine şaştım,pencerede miydin?

İstanbul'u sana takılıp gezesim var:P

mutlu pazarlar:)

2. Mia : canım yorumun bana maille geldi amma blogda çıkmadı, anlamadım neden böyle oldu. minik balığım benim:)

Cepaynası : geç saatte kalkmış pencerenin önünde kahvaltı ederken birden kar serpiştirdi, istanbul'un dış taraflarında yağıyormuş diyolla ama sahil boyu açık :)))

3. ohh afiyet olsun, bayılırım ve evet kilo derdine düşmeden keyifle yenecek nadir yiyeceklerdendir. Kar yağmasını geçtim de bu ne soğuktur yahu?

4. Ay Aslıcığım sorma , donduk resmen. Cüce Şubat yaptı yapacağını bırrrrr . Neyse haftaya Mart, Mart'ı da atlattık mı tamamız:)