14 Ocak 2009 Çarşamba

.....

açım ben aç
işte fütursuzca yediğim binbir zararlı, yağlı yemeğin acısı çıkıyor idi.
işte artık sürekli susuzluk çeken bir vampir gibiydim. kan, kan, daha çok kan.
fakat bugün de güzel giyinmiştim, ve kendini güzel hissetmenin ne kadar harikulade bir duygu olduğunu hatırladıkça, zayıf olma yollarındaki acılar daha katlanır geliyor. evet, güzelliğin sonu yok, daha da güzelleşip sıra sıra eteklerime, üst üste dizilip unutulmuş dar pantolonlarıma artık sığmak istiyorum. yeniden. zamanında ne güzel fazla kilolardan kurtulduğum zaman, yeterince akıllı beslenmeyi becerseydim, şimdi bu acıları çekmem gerekmeyecekti. sadece umarım bu son rejim olsun . kadının kilolarla sonsuz savaşında , bu bitmek bilmeyen eziyet artık son bulsun. o kadar akıllı olayım ki bir daha rejim yapmama gerek kalmasın, güzel beslenmeyi öğreneyim. işte bütün mevzu bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.