Sikeyim böyle aşkın ızdırabını bölüm 2

Arkadaşım, bu kadar uğraş didin; 500 gr zayıflamışım. Bu ne? Bu ne? Bu ne beeeee?
Ömrümün yarısı zayıflamak için uğraşarak geçti, neden ya? Neden bazıları için zayıf olmak doğal ve normal ve çaba göstermelerine gerek yokken, bizim için bu bitmek bilmeyen bir savaş.
Oooffff.

Neyse, bu öfkeyle kendimi yemeğe, içkiye ya da çikolataya falan vurmadım, çünkü gerçekten zayıflamaya kararlıyım. Bugün yanımda biraz tavuk eti getirdim, bu hafta da böyle deneyeyim madem.

bunun dışında Zara bir kere daha mı indirim yapmış ne yapmışsa, herşey 9,95 olmuş. Gidin en azından tişört alın, önümüz yaz, yeni koleksiyona 25-35 lira vermektense, 9,95lik tişörtleri almak daha mantıklı der, gözlerinizden öperim.







Yorumlar

  1. Yaaaa, bu diyet denen siktiğimin şeyini ben de sevmiyorum yaaaaa. Azmettim Victoria's Secret melek karıları gibi olmaya çalışıyorum ama sıttın sene sürer benim bu diyetle aynı şekilde ben de veremiyorum yaaaa n'oldu ya bizim vücutlarımıza kesin çok diyetten yalama oldu beeea kızıııım... Ayyy, hangi paççççççozun başkanı 34-36 bedeni icat etmişse ağzına sıçmak istiyorum onun bizzat :) Bu arada, senin blogun izleme butonu nerede yaaa güzelim? Sevdim seni heeee, seni doğal kızılşın seni :)))

    YanıtlaSil
  2. bebeğim izleme butonunu bir yerlere sokmuşum çıkartamıyorum.
    doğal kızılşın ben değilim ayoll
    canım arkadaşım Lady Charlotte o:)))

    YanıtlaSil
  3. Aaaa, deme yaaaa bebeğim :) Charlotte'a selamlar :P

    YanıtlaSil
  4. ah ah charlotten da selamlar , geç oldu ama giren çıkmıyor da bu arrrralar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar