26 Ocak 2009 Pazartesi

Paççozzuunn başkanııı

İşte bütün kıvranma ve çabalar sonucunda yine ancak 500 gr vermişim. Ya hakikatten sikeyim böyle rejimin ızdırabını kızım! Böyle gram gram zayıflarsam 1 sene rejim yapsam ancak normal kiloma dönerim, kimse 1 sene diyet yapamaz!

Halbuki bu hafta en az 1 kilo zayıflamayı haketmiştim. Haftasonu Kanyon'da Kitchenette'de idim, Dido ve Ceydoş'la... Kenardaki büyük masada oturuyor idik, yani pastane kısmının dibinde. Biftekli salatamı kemirirken karşımda üstü bütün çileklerle süslü çikolatalı pasta (çileklerin üzerine de çikolata dökmüş şerrefsizlerr), çilekli milföy pasta, rengarenk makaronlar geçit yapıyor idi. Ama tabii ki diyet kola içip midemi şişirdim ve bu nefis tatlıları uzaktan izleyerek acı çektim. Çünkü neden? Dipçik gibin olacam ya?

Pazar günü ise büyük aile toplantılarından biri vardı, kalabalık ve gürültücü bir italyan ailesi gibi olduğumuzdan, eğer sıtma hastalığından ölmüyorsak bu toplantıları kesinlikle kaçırma hakkımız yoktur. Ve oradaki masayı görmeliydiniz, fasulye pilakisi, mercimek köftesi, zeytinyağlı dolma, kurabiye, ıspanaklı börek, sosisli börek (sosis mevzusu apayrı :))) , çerkez tavuğu... Ayol iki kaşık pilaki yedim de eve gelince bir çanak yoğurt tıkınmasam açlıktan uyuyamazdım. Ne paçozun, ne banalin başkanı bir hayat bu beeeeee. Sonra bu acıların karşılığını alma vakti geldiğinde ise karşımda ne gördüm??? 500 gram! Siktir git!

Ya bilmiyorum ne yapayım, Ebru Şallı iskeletorunun pilates dvd'sini mi alayım? Karı olmuş sana bir kuru çubuk göt möt kalmamış. Evde her akşam eğil bükül yaparım. Yapar mıyım? Valla bilmiyorum...

Ulan ne pis bi iş bu be , ömrümüm yarısını zayıflayacam diye harcadım kızım. Oooffff.

1 yorum:

  1. Neeee "sosis"li bööööörek mi? :)))) Tam benim favori yiyeceğim kızııııım :PPP Allah'tan, diyetlerde "sosis" yiyebiliyoruz beeea!

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.