13 Ocak 2009 Salı

Zayıflamaya kararlı bir kadının günlüğü - 2

Selam dostlar

gayet düzgünce rejime devam ediyorum, şu an ara öğünüme sıra geldi, 5 adet kayısı 5 adet ceviz :))

Bu hafta şöyle bir karar verdim. Biliyorsunuz ki çoğu zaman işyerinin rahatlığına kapılıp paçoz paçoz dolaşmaktayım. Düşündüm de, bu hafta her gün güzel olursam, dış görünüşün benim için ne kadar önemlli olduğunu hatırlarsam, ne bileyim hergün güzel giyinirsem, sanki rejimin amacına ulaşması daha kolay olacak.

Neyse bu yüzden bugün sivri burunlu çizmelerimi , yakası açık pembe bluzumu giydim, siyah hırka yerine krem rengi hırka aldım falan. Tabii ki fleur de lis kolyemi taktım. Sonra da güzelliğin sonu yok diyerek günlük yeşil farlı  makyajımı yaptım. Bunun dışında dün akşam bir halt ettim. Lahmacun yemedim canım sadece şöyle bir email yolladım

Kimden : Judy @ bizim şirket.com
Kime : idari müdür @ bizim şirket.com

Merhaba

Bizim kullandığımız kadınlar tuvaletinin teharet musluğu çalışmıyor, tamir ettirir misiniz lütfen?

teşekkürler
Judy Abbott

püahahahahaaa

Hepinizi Facebook'daki MedeniyetinBaşladığı Nokta : Teharet Musluğu isimli gruba davet ediyorum :)))

xoxo :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.