12 Ocak 2009 Pazartesi

Zayıflamaya kararlı bir kadının günlüğü :)

püahaahahaa

Cumartesi canım La Capitana ile İstinye Park'da buluştuk sevgili seyirciler. Bana diyet listeleri verdi. Bu esnadan ben limonlu cheesecake yemekte idim. hahahahaa. Fakat napayım, çok güzeldi ayol.

İşte bugün Pazartesi ve rejime başladım. Şu an hayattaki en yüksek kilomdayım. Herhalde burada söyleyecek değilim kaç kiloyum ama artık fotolarda çok çirkin çıkıyorum ve benim için görüntü çok önemli. Mesela H&M'den vaktiyle aldığım kısa gri elbisenin altına yeni aldığımız güzelim yeşil çizmeleri giyince götümün ve göbeğimin yaptığı çıkıntılar çok çirkin görünüyor. Bu sebeple artık kararlıyım. Herkese de rejim yaptığımı söyledim. Böylece daha sıkı uyarım kurallara.

Evet sabah 2 dilim kepek ekmeği ile peynir yedim. Aslında zeytin, domates vb vb de yiyebilirim ama işyerine yemek taşımam mümkün değil. O yüzden böyle idare edeceğiz.

Şimdi ara öğün 5 adet tam ceviz ve 5 adet kuru incir yedim ve tam o anda farkettim ki, kuru kayısı yemeliymişim. Eyvah eyvah eyvah. Beynim bana oyun oynamış. Doğru ya , sabah akşam 5 tane incir yersem tosuncuğa dönerim iyice.

Napalım akşam kayısı alacağız artık .

İşte hayat bu şekilde devam ediyor idi.



xoxo

3 yorum:

  1. Yaaa, benim de 4 kilo vermem gerek aslında 9 kilo 55 olabilmem için ama gel gör ki veremiyorum :( Yok, azizim benden bir bok olmaz :P

    Carbs'ı azaltıp, veggies ve proteinleri yükseltmem ve daha fazla hareket etmem gerek ama yani bir ayılık hakim bende bu aralar beee :) sorma yani

    Canım, bu hafta rejime gireceğim ben de... Hep birlikte göreceğiz nasıl yapacağız bu rejimleri ben pek ümitli değilim ama hadi neyse yaaa :P

    YanıtlaSil
  2. bir de mevzu zayıfladıktan sonra zayıf kalabilmekte bebeğim
    ama onun için de şimdiden dertlenmeyeyim değil mi :))
    hadi bakalım bütün karılar rejimdeydik , acaba ne kadar dayanacağız lahmacuna saldırmadan :)))

    YanıtlaSil
  3. Kızıııım, valla doğru söylüyorsun beee iş bunun sonrasında :P Lahmacuna ben özellikle alıştırmıyorum kendimi, sonra gurbet ellerde lahmaaaacun falan sayıklarım ve de bulamam diye :) O yüzden "götbüyütücü gıda"lar olarak pizza favorim hem her yerde bulabiliyorsun lüks restoranda da var ne bileyim pizza hut'ta da var :) Ayyy, acıktım yaaaa, senden gazı aldım bugün az yiyorum bebeğim beni de başlattın heee diyete... Gidip biraz kereviz sapı falan yiyeyim :)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.