25 Temmuz 2011 Pazartesi

Aman sabahlar olmasın

Birkaç aydır sabahları 6:30'da kalkıp otobüse yetişmek için koştururken, tepede şöyle bir durup Bebek Koyuna bakıyorum, bazen güneş gözüme giriyor, o zaman bakamayıp hemen fotoğraf çekiyorum. Hedefim bir sene boyunca her ay bu fotolardan çekmek ve yıl sonunda böyle bir toplama eser oluşturmak:)))  Bazen güneş makineye tuhaf bir açıdan vuruyor herhalde, inanılmaz renkler çıkıyor fotoğrafta ortaya.

24 Mayıs
28 Haziran

29 Haziran

4 Temmuz
25 Temmuz

Bu sabah çektiğim nasıl öyle çıktı anlamadım, sanki alacakaranlıkta sokaklara dökülüyorum gibi görünse de, yok öyle birşey. Hava gayet aydınlık, günlük güneşlik idi. Yine de ortaya çıkan sonucu çok beğendim.

Bakalım çılgın projemi tamamlayabilecek miyim? Bir de en tepelere tırmanıp, Arnavutköy ve karşı kıyıları, Kuleli'nin olduğu manzarayı çekmek istiyorum. Onun için de artık her ay bir haftasonu üşenmeden yukarılara doğru tırmanmam lazım. Yakında başlarsam iyi olacak:)

İşte böyle şeylerle uğraşıyorum, ayrıca 3 yeni Queen kitabım Amazon'dan geldi, onların bol fotolu yazısı da yarına:))

xo xo

2 yorum:

  1. süper olur bunu bütün yıl boyunca yaparsan bence. 29 haziran'daki renklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Pek Güzel Şeyler'den ilham aldım tabii ki:) Kararlı davranıp seriyi tamamlamayı çok istiyorum.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.