Dallas Çifliğinden Bobby'nin Hanımı

Bizim şirkette bir Tahsim amcamız var, çok yaşlı ve de aksi; sürekli şirkette dolaşıp şıpır şıpır ter dökerek paspas yapıyor. Yeni sildiği yere basıp geçerseniz de çok fena kızıp söyleniyor. Eski elemanlar amcanın üşütük olduğunu, sağının solunun belli olmadığını söylüyorlar. Şurası gerçek ki, herkes tırsıyor Tahsin amcadan, sabah o hangi odayı silse oda sahipleri kesinlikle ıslak yerlere basamıyor, kenarda dikelip yerleriin kurumasını bekliyorlar. Yoksa mazaallah Tahsin amcanın tersine gelirler:))) Resmen bir adet Argus Filch'imiz var dostlar, bir de fabrikaya gizlice kedi girmiş bu sabah, hah o da Mrs Norris olsun, tam şenlik.

İşte kendimi bu düşüncelerle oyalar, Tahsin amcayı kafasında perükayla Argus Filch kılığında hayal edip içimden eğlenirken; dışımdan her zamanki asık suratımla çay almak için mutfağa girdim. Benimle bugüne kadar hiç konuşmamış olan Tahsin amca ansızın "Dallas çiftliğindeki Bobby'nin hanımı gibisin" demesin mi?? Şimdi iyi birşey mi dedi, kötü birşey mi? Sen adamı Filch'e benzetirsen o da seni Bobby'nin hanımı yapar tabii diye düşünerek "meh meh" gülümseyip tırladım hemen:))) Bugün elbise giymiştim efil efil, belki hoşuna gitmiştir de o yüzden öyle demiştir ne bileyim:))))


Pazartesi günü artık sandalet ve kapri sezonunu açmıştım. Dün sabah da; bermudalara el attım. Tekstil sektöründe çalışmanın tek olumlu yanı, işe gelirken şort ve şıpıtık terlik giyebilmek herhalde. Neyse bermudalar üzerimden düştü. Ne kadar şişmandım, bir kere daha anladım. Tişörtlerimin hepsi çuvala döndü, omzumdan filan kaymaya başladılar, o da asabımı bozuyor. Yıllar önce aldığım ve hep sımsıkı taş gibi üzerime oturan gri bir denim şortum vardı. Şort dediysem diz üstü hizasında, hotpants giyerek işe gelmiyoruz, o kadar da değil:)))) Onu giydim, o da gevşek gevşek olunca pek sevindim. Aslında zayıf görünmek için birazcık bol giyinmek lazım. Fakat bu akşam kesinlikle alışverişe gitmeye karar verdim. Şu indirimlerden bir şey kapabilirsem çok sevineceğim, bir kapri, bir iki tişört filan. Üzerimizden düşmeyen kıyafet istiyoruz.

Şimdilik havadisler bu kadar dostlar. İnşallah bugün alışveriş şansım üzerimdedir, biliyorsunuz ne zaman insan niyetlenip para harcamaya çıksa alacak bir parça bulamaz. Paran olmadığı zaman ise en güzel malları vitrinde görürsün. Haydi hayırlısı:))
xo xo

Yorumlar

  1. zamanında tamamı Pamela'ya abayı yakmış bir kuşağın temsilcisi olarak derim ki bence Tahsin Amca sana iyi birşey demiş:D
    Kadın hem güzellik hem de karakter abidesiydi, velhasıl aynı zamanda kişilik olarak da adamın gönlünde taht kurmuş olabilirsin:D

    ama sen gene de bastığın yere dikkat et de herif kızmasın:)

    YanıtlaSil
  2. Mehmet düşündüm de amca beni samanlık güzeli Lüsi'ye benzetmediği için çok şanslıyım aslında :)) Dallas'ı yeniden çekmişler gördün mü hiç? Ceyar'la bobi'nin oğulları dalaşıyor bu sefer. (bobi yazınca biraz kuçuya benzedi) neyse dizide suelın var yind ama ben yokum pamela:)

    YanıtlaSil
  3. anam görmedim iyi ki ki de görmedim. şu aralar hilal cebeci ve pampişleri gündemimde puhhahhhaa

    YanıtlaSil
  4. Pühahaha Sue Ellen değil mi o?:)))
    Biz saçını yeni yıkamış, kurutmuş (biraz da kabartmış) arkadaşlara öyle deriz. Ondan mı acaba?

    YanıtlaSil
  5. Sue Ellen JR'ın karısı mıymış neymiş. Bobby'nin karısı başkaymış:)
    Amaan ben fazla yetişemedim o diziye zaten :)Hayal meyal bişeyler hatırlıyorum sanki. Ama adamın benzetmesi çok komik:))

    YanıtlaSil
  6. Mehmet: benim hiç pampişim yoktu hüü püahaha valla ben hilal'i destekliyorum. Ecnebiler yapıyor o oiye yapmasın? Forza hilal forza pampiş! Ahahah:)

    YanıtlaSil
  7. Rock lee: suelın ceyar'ın karısı, amca beni pemıla'ya benzetti:) komik olmasına komik de, tahsincim şirketin karanlık köşelerinde saldıray posisyonuna girmesin aman allah :)))

    YanıtlaSil
  8. aslında kimin karısı kim, kim kimin kocası orası pek belli değildi.
    ceyar baldızını düdükler sue ellen kendini alkole verirken boy fıkarası lusi sağolsun amme hizmeti verir, gül gibi geçinip giderlerdi:) aslı yani pam ise öyle değildi vakur ve asildi o

    YanıtlaSil
  9. yani sonuçta al takke ver külah, hepsi akraba olmuştu ahahah:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.

Popüler Yayınlar