14 Temmuz 2011 Perşembe

Yemek veya yememek, işte bütün mesele!

Minik Kübra ile bu hafta nefsimize ve de cüzdanımıza hakim olmaya, suşi yememeye karar vermiştik. Fakat haftanın günleri nemli, boğuk, sıkıcı geçiyordu; gönder gönder bitmeyen koleksiyonlardan canımız burnumuza gelmişti! Bitmeyecek miydi bu hafta? Ne yapmalıydık? Düşündük taşındık, suşi yememiz gerektiğine karar verdik.

Bugün hesap makinasını alıp sanki gömlek maliyeti hesaplar gibi suşi maliyeti hesapladım. Kübra yanımda gülmekten kırıldı ama o da Google'da Bon Jovi'nin karısını aratmış, tipini görmek için :)))) Neyse efendime söyleyeyim, birbirimize gülerken Sushico'nun menüsünü açtım internetten, ortalama kişi başı 24 parça yiyince doyduğumuzu göz önüne alıp, "suşi adı - parça adedi - fiyatı" şeklinde bir tablo hazırladım. Ülen! Doymak için kişi başı 72 Tele vermemiz gerekiyordu, bir de kola içsen, neredeyse 80 lira, çüüüş!

Neyse aklıma Sushico'nun sınırsız, yiyebildiğin kadar ye kampanyası geldi, Astoria'da hala devam ediyormuş bu kampanya, akşam 6'dan 10'a kadar, 44 Lira, istediği kadar special roll veriyorlar. Birer de kola içsek 50 liraya çıkarız deyip akşamı zor ettik ve kendimizi suşilerin ortasına attık.

Heyyy artık fotolorda kollarım düz çıkıyor yihhuu:))
Yiyeceğimiz çeşitleri işaretlememiz için bir liste verdiler, yine önceden çalışmanın faydasını gördük. Yılanbalıklıları pas geçip California roll, crunchy roll seçtik. Sınırsız suşinin de kuralları var netekim; yılanbalıklı alırsan 2 lira ekstra ödüyormuşsun, seçtiğin suşilerden yemediğin olursa onu da fatura ediyorlar, yanı sınırsız diye ne alırsan hepsini yiyeceksin, gerekirse  kusacaksın ama o tabaktakiler bitecek!

İlk kez yedim, Tokyo Sandwich

Sonrasında olanları bir perde ile gizlemeli, size göstermemeliyiz sevgili dostlar. Çünkü adeta kebap yer gibi tuhaf bir şehvetle o hap kadar suşilere gömüldük, ıhlaya ıhlaya (hani Ihlamurlar Altında - ıhlamışlar altımda karikatürü gibi Allah kahretmesin) yedik o suşileri; kendimizden geçtik, yüzümüz güldü, iş hayatının bunaltıcı sıkıntılarını unuttuk, halimize şükrettik.


Düşününce bir süredir tek zevkimiz bu idi. Hadi başka bir şey yemeye gidelim desek, attım pizza, kebap, lahmaç; ben gitmem. Ama suşiyi gönül rahatlığı ile yiyorum, birkaç saat sonra eriyip gidiyor zaten meret:)) Kendimi hiç kötü hissetmiyorum şu hap kadar şeyleri yedikten sonra, ufacık şeydeki keramete bak sen!

Yemekten sonra kalktık, hemen oyalanmadan Astoria'nın karşısında Quick Cafe diye bir yer var ya, havadar; oraya gidip Türk kahvelerimizi içerek bol bol gülüp eğlendik. Ama bana nasıl iyi geldi bu akşam anlatamam. Kaç gündür sıkılıp duruyor idim, gece erkenden yatsam da sabah kafamı yataktan kaldıramıyor idim, moralim yükseldi, enerjim iyileşti, yüzüm güldü dostlar:)

Yarın akşam da kızçelerle toplanacağız inşallah, enerjim tavan yapar artık, o moralle haftasonuna kavuşurum:)

xo xo


25 yorum:

  1. şimdi buldum blogunu, enerjiniz bana kadar geldi :)) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. ayyy suşi canavarımm çok güzel bi gün geçirmişsin. tüm günerin böyle olsun.

    ayrıca evet kollar dümdüz, incecik bir judy var artık :)

    YanıtlaSil
  3. ahah sanırım bu ağız sulandıran suşili post'larının gazına gelip ben de bir akşam yemeğini öyle geçiştirdim birkaç gün önce, ama dikkatini çekerim "geçiştirdim" diyorum çünkü sınırsız ye menüsüne rastlayamadığımdan ve iki lokma suşiye o kadar para vermeyi göze alamadığımdan, iki minik 6'lık yiyip guruldayan midemle durmak zorunda kaldım, umut moğol işi tavuğunu paylaştı neyse acıyıp :d harry potter'a gitmiyor musun? bugün (yani artık dün oldu herhalde, çarşamba) girdi her yerde vizyona ve dayanamayıp ilk günden izledim ama beklentilerinle oynamamak için sen izlemeden sevip sevmediğimi söylememeye kararlıyım :)

    YanıtlaSil
  4. böhühühühü ben hiç suşi yemedim lan! balık severim mezeye biterim ama bu suşi denen minik şeyleri yemek denk gelmedi hay bin suşi

    YanıtlaSil
  5. vay arkadaş bi ben mi yiyemiyorum şu çiğ balığı

    YanıtlaSil
  6. Yok zoitsa bana da iğrenç geliyor :)

    YanıtlaSil
  7. Buket: çok sevindim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. Miacım valla fotoda ilk ona tikkat ettim, bombeli kollardan kurtulmuştum artık heyyooo:))

    YanıtlaSil
  9. Çavlan kuzucum 12 tane hap kadar suşiyle tabii doyulmaz of çok pahalı meret! Sınırsız suşi de çok az şubesinde var Sushico'nun , her şube yapmıyor:( Harry'e gidemedim henüz, ya cuma gecesi ya da pazar günü expelliarmus diye semalara haykıracağım:)

    YanıtlaSil
  10. Ise gelirken film afisini goruyorum kac sabahtir, hep sen geliyorsun aklima :)

    YanıtlaSil
  11. Cok zayiflamis gorunuyorsun. Istedigin kadar susi hakkindir diyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Handan, yavrucuğum, lakerda seviyorsan suşi de seversin bak, ama sonra bağımlılık yapıyor, benim gibi yüzgeç çıkartabilirsin :)))

    YanıtlaSil
  13. Zoikuş : bir sen yiyemiyorsun, bir de benim kedi:) çiğ balığı yassakladı doktor amcası, herşeyi haşlayıp yiyecek:)

    YanıtlaSil
  14. Korhan : iğrenç demeyelim, lüp lüp yiyoruz biz oncağızları:)))

    YanıtlaSil
  15. Ajan Beresford : gidemedim hala ya bak görüyor musun, birinci bölüm bayram tatiline denk düşünce ilk sabahtan gidivermiştim. Pazar'a kaldı herhalde benim Harry'e gitmem.

    YanıtlaSil
  16. vejateryen kedicik : yehhuuuuu:)))) yine de sınır koyuyorum kendime, 2 haftada bir kereden fazla yemek yok:)

    YanıtlaSil
  17. Afiyet olsun, ne zamandır yemek yazısı gelmiyordu. Tabi ben Zoitsa ve Korhan'a katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  18. Değil mi rock lee? O kadar bekle gele gele çiğ balık gelsin :)

    YanıtlaSil
  19. Sedat usta'nın dürümlerini yer gibi bayılarak yiyorum ben o suşileri dostlar:))

    YanıtlaSil
  20. kız git balık pazarına al bir kilo hamsi dür ye, o kadar para verilir mi pişmemiş şeye :))) kocama katılıyorum bu arada.

    YanıtlaSil
  21. ah ah Kedicim benim, buğulamayı kim kaybetmiş ben bulayım:))) valla seviyorum bildiğin gibi değil, ara sıra açıp yediğim suşilerin resmine bakıyorum çok özlediimmm ahahaha:))

    YanıtlaSil
  22. insan üniversiteden sonra sadece sıkıntıdan yemek yiyor bence,
    ev de el oyalayacak bir şeyin yoksa ayvayı yedin demektir!!!
    Nasıl teori ama?:)))
    Bununla baş edebilmek ise çok ciddi bir faaliyeti gerektiriyor.
    Seni bu açıdan tebrik etsemde
    yine suşiyi sevemiyorum sevgili Judy!:)))Yarasın kuzum.

    YanıtlaSil
  23. Abi olaydın da bacını çiğ balıkla beslemiyeydin..viiiy viiiiy lelelele :))))

    YanıtlaSil
  24. Ayhan: japonluğundan utan püü suşi sevilmez mi:) mesela bilgisayarda oyun oynamak müthiş işe yarıyor, saatlerce yemeği içmeyi unutuyorsun:)

    YanıtlaSil
  25. korhan: adam beni bira-patates ve de votka-yeşil zeytin-cips kombolarıyla büyüttü:)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.