30 Aralık 2010 Perşembe

Pazardanananasaldırdımmmmm:)))))))))

Ay başlığı doğru yazdım mı bilemedim ahahaha gözlerim şaşı oldu ananas yazarken :)))

Ne kadar mutluyum, ne kadar güzel bir gün oldu anlatamam. İşten izin almıştım bugün ve yarın için. Sabah fazla gecikmeden kalkıp kahvaltıdan sonra Bebek'e indim, saçımı kestirecek idim. Kuaförüm İsmail Abi, beni en son lazer ameliyatından önce görmüş idi ve dükkandan içeri girdiğimde beni birkaç saniye tanımadı adamceğiz dostlar :))) Adam ilkokuldan beri saçımı kesiyor, neredeyse 25 yıldır !!!

Saçımı hafiften kestirip kahkülleri düzelttirdikten sonra geleneksel olarak Bebek Kuruyemiş'ten badem, Antep fıstığı, tuzlu fıstık, kaju fıstığı veee soslu mısır aldım. Bu aldıklarım içinde en zavallısı bu mısırcıklar (küçük şirin pepildekler HAHAAHAHAH) ama aylardır canım onu çekmekte idi ve yarın kısmet olursa doyasıya yiyecektim:))). Hala duymayan kaldıysa, yılbaşında diyetisyen izinlisin dedi, yani yarın bana açık büfe herşey serbest yuppiiiiii.

Yılbaşı tatlısı olarak Pelit'in üzeri framboazlı dillere destan milföy pastasından sipariş ettim. (Yarın tazesi gelince arayacaklar, gidip alacağım). Sonra da elimdeki kalori bombası kuruyemiş torbasını sallaya sallaya eve geldim. Haa cips de aldım tabii, bütün pislik şeyleri yiyeyim de sonra canım çekmesin:)

Evde beni bir paket bekliyor idi. İçinde tanımlayamadığımız bir cisim olan Yurtiçi kargo poşetine annem meraklı gözlerle bakmakta idi. Aaaa meğersem Korhan yollamış, tabii jeton düştü, Begümiko beni kandırıp kart atacağım diye adresimi istemişti, ve canım arkadaşlarım bana hiç üşenmeden GELENEKSEL YILBAŞI ANANASI yollamışlar ahahahaha, yani o kadar hoşuma gitti, o kadar güldüm ki anlatamam. (Niye geleneksel diye soranlar, biz çocukken ananasla hatıra fotoğrafı çektirmiş bir nesiliz, ondan işte:))) 


Yaa işte görüyorsunuz ne eğlenceli, ne tatlı arkadaşlarım var benim:))) Ananasımla yeni bir hatıra fotoğrafı çekip buraya da koymazsam ben de Judy değilim:)))


Böylece moralim artık tavan yapıp, mutluluktan uçarak otobüse atlayıp Taksim'e geldim. Yağmur çamur yoktu çok şükür ama meşhur eşşek anırtan soğukları başlamış, ne ayaz, ne ayaz; elim yüzüm buz kesti dostlar. Neyse İstiklal'de aşağı yukarı yürürken ısındım; anneme Paşabahçe'den Selçuk Demirel'in kedi çizimiyle süslü vazoyu aldım, ne zamandır vazo vazo diye sayıklıyordu, buna bayılacak eminim.

Yorgun argın eve döndüğümde artık açlıktan bayılacak halde idim. Yemek yedim, kahve suyu koydum (Ejderha Dövmeli Kız'da habire kahve suyu koyan İsveçli dostlara özendim, evet). Kahvemi içerken eski Mısır seyahatlerini anlatan güzel kitabıma baktım.

Bu yılı çok tatlı bir şekilde kapatıyorum, inşallah yarın da böyle neşeli ve mutlu geçer, yeniyıla kafalarımız güzel, keyiflerimiz gıcır gireriz:)

Yılın son yazısında görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın:)

xo xo

14 yorum:

  1. ahahahah geleneksel yılbaşı ananasına da, ananasın içine kafası sokuşturulmuş kedi resmine de koptum :)) iyi yıllar judy'cim!

    YanıtlaSil
  2. mutlu seneler Çavlancımmmmm:))))

    YanıtlaSil
  3. Pek tatlı bir gün geçirmişsin. Biz zavallı çalışanlara böyle günler en güzel hediye oluyor değil mi?
    Mutlu yıllar, en güzelinden!

    YanıtlaSil
  4. 1-heeey bebeğim mutlu olduğun için bende çok mutlu oldum :))) inş 2011de böyle geçer senin için
    2-ule o resmi sen mi çektin? kedi nasıl izin verdi
    3-kediciğe böle davranmaya devam edersen bi gece uyanıp seni yer o kedi,intikamı acı olur demedi deme
    4-tw serediorm mukaddes yengeye yılbaşında boğazlı kazak aldılar karı ben bunu giyemem V yakalısı yok mu dedi koptum valla :D şimdi konuyla alakasız oldu ama onu serediodum yazim dedim :D:D:D:D:D hahahahah öpüldün bebeğimmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Judyciiiimmm ananasınla beraber mutlu mesut bir yıl geçirmeni dilerim tatlımmmmmmm aha haa haa :)))

    YanıtlaSil
  6. Aslıcığım, gerçekten öyle, bugün o kadar çok şey yaptım ki, doya doya yaşanmış upuzun bir gün oldu. Yoks sıradan bir iş günü geçirecek idim.

    Sewaaaallll, 2010 siz arkadaşlarım sayesinde güzel geçti, canım benim. Allah seni başımızdan eksik etmesin.

    AHAHAHAH Destur ben nasıl çekeyim öle fotoş, kedi beni ÖLDÜRÜR :))))) Ama delinin biri çekmiş işte:)))))))
    Muko'yu ben de izledim , nasıl şarhoş oldu kıkır kıkır güldü ahahah Muko'yo boğazlı kazak alan eller kırılsın, yavrucakları salamazsa rahat etmez o kadın, çok eğlenceliydi he:)

    Kedicimmm, çok mesudum , sana özel fötö çekeceğimmmm ananasımla. Masanın ortasına koydum kendisini baş köşede duruyor vallaa:)))

    YanıtlaSil
  7. Yarın daha da güzel geçer inşallah :)
    vazo çok güzel :)
    Ben de Paşabahçeden
    Behiç Aç'ın İstanbul çizimli viski bardaklarını bi de kedili cam kupalarından aldım. Oh miss
    bu arada kitapta biri çay içerse ya da kahve benimde canım istiyo hep :)))
    H.sonu küçük prensesi okurken, kızcaaz bi kış günü aç kalıyodu, sonra bi pastaneden sıcacık poğaça alıp karnını doyuruyodu. Nasıl canım istedi onun yediklerinin aynısından.. Bu hafta her sabah büyük keyifle kahvaltı ettim sayesinde :)))

    YanıtlaSil
  8. uuuu o İstanbul koleksiyonları harika, böyle pıt pıt hepsini almak istiyorum:))
    Euphoric'ciğim ah bir Harry Potter'ı okusan canın neler çekecek neler, çikolata kurbağalar, kaymakbiraları, kazan pastaları:)))
    Ah Sara'cığım, elmas madenleri, hain Lavinia, ne tatlı bir kitaptı.

    YanıtlaSil
  9. Judycik ve diğer arkadaşlar, hepinize mutlu seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. aslı bebeğimmmm 2011 de seni daha sık görmek ve daha çok sevmek dileğiyle mutlu yıllaaaaaaaaaaarrrrrrr :)))))

    YanıtlaSil
  11. uuuu Seval böböğümmm 2011 bizim yılımız olacak:))) mutlu yıllaaaarrrrr

    YanıtlaSil
  12. heeeeyyyy Aslıcannnn okurken bile neşelendim yawrukuş yaaa, umarım 2011 senesi boyuncada böyle mutlu şen şakrak olursun bebeğğimmmmm, nice nice mutlu beraberce senelere :)))

    YanıtlaSil
  13. imparatoriçem, yeni yıl senin gürül gürül kahkahalarınla güpgüzel geçecek inşallahh, beraber nice mutlu senelere canım benim.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.