6 Aralık 2010 Pazartesi

Son okuduğum kitaplar

Google tekrar sansüre maruz kaldı dostlar. Bu yüzden kitap blogumu da blogspot üzerine taşıdım. Yeni adresi şöyle : http://fiestakitap.blogspot.com

Bu adi sansürcü memlekette daha da kendi domainim üzerinden blog yayını yaparsam eşşeklerle kovalarsınız artık beni.

Haftasonu 2 tane kitap bitirdim. İlki İki Şehrin Hikayesi. Ezel'de Dayı'nın elinde görünce hemen koşup aldım sahaflardan, hem de aynısını:))). Diğeri de Ejderha Dövmeli Kız. Bütün pazar sadece bu kitabı okudum, sabahtan akşama kadar. Çok zevkli idi doğrusu , kitap bitti, ben de yattım, oku oku ancak gece bitirebildim ama değdi doğrusu, haftaya da ikinci kitabı okuyacağım inşallah.

Son bitirdiğim kitapları Real Fiesta Kitap Kulübü'ne ekledim, detaylı yazıları oradan okuyabilirsiniz:

Ejderha Dövmeli Kız

İki Şehrin Hikayesi

Açlık Oyunları

Son Hafriyat

Her Temas İz Bırakır



xo xo

4 yorum:

  1. benim de sıradaki kitabım İki Şehrin Hikayesi. Korhan çok övmüştü.

    YanıtlaSil
  2. özellikle ihtilal döneminde paris ahalisinin ne dehşet bir halde olduğunu anlatan kısımlar etkileyici idi. sonunda da gözlerim doldu valla.

    YanıtlaSil
  3. Epeydir uğrayamamıştım buralara yaa bu post ilaç gibi geldi valla :)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.